5/27/2013

Vain yksi kuva



Tämä keittiö kelpaisi minulle! 




Kuva Kvik.fi

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voisin kyllä ottaa mielellään teidänkin keittiön :D

      Poista
  2. Tätä itsekin ihaillut, aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä on kyllä kaikki kohdallaan :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Rempataan samiskeittiöt ;)

      Poista
    2. Heii, hyvä idea:) onko teillä nyt aikataulu tiedossa? Mä koitan vielä jaksaa elellä tuon nykyisen kanssa, vaikka innolla odotan Ikean uutuuksia...

      Poista
    3. No ei ole, paitsi jotain filsausta nyt ainakin kesällä. Joka tapauksessa me ei tehdä uutta kokonaan. Meillä kun alkaa piskkoin se käyttövesiremppa niin varmaan seuraava homma on laajentaa pikkuvessa vaatehuoneeseen ja poistaa se vh ovi ja suurentaa wc oviaukko...onko teidän talossa vesiputket jo vaihdettu?

      Poista
  4. Tykkään myös minäkin, ihan tosi paljon! :) vielä kun keittiöstä aukeisi tuollainen maisema niin juhuu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkasen on eri maisemat omasta ikkunasta :)

      Poista
  5. Oo la la, kaunista! Olen pikkasen alkanut lämpenemään puun sävyihin, mies taas ei yhtään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän lämmittelet niin kyllä se siitä. Mä oon tosiaan lämmennytkin, mutta pitää muistaa pitää kohtuus ja se on jännä että puun sävyt näyttää nyt kivoimmalta silloin kun niitä löytyy ehkä vähän eri paikoista kuin ennen. mm. valaisimista, kynttilänjaloista, pöydän jaloista ... :)

      Poista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.