10/10/2014

myrkynvihreää, sinappia vai sinistä

Juuri kesällä karsin kaikki tavarat minimiin ja halusin että kaikkialla olisi vähän tavaraa, tyylikästä ja harkittua, valkoista ja vähän mustaa, jos sellaista koskaan meillä voi olla. Ja nyt minulle käy niin kuin muillekin syksyn tullen, mukava kun olisi kodikasta, tunnelmallista ja pehmoisen talvista. Ja värejä! Tekisi mieli vihreää, sinistä, harmaata ja oranssia, saa nähdä mitä kaikkea meiltä lopulta löytyy. Otan viikonloppuna kuvia vähän värikkäämmästä olkkarista, tässä vielä aiempaa lookkia. Lisäksi olen etsinyt huonekuusta kaupoista ja vihdoin tänään löysin sen. Saisikohan kohta laittaa jo jouluvaloja ;)




6 kommenttia:

  1. Juuri tänään mietin joko pallovalot voisi ottaa esille. Vaikkei ne niin jouluiset toki ole, mutta perinteisesti silloin aina esillä olleet. :) Ihanat kuvat! Mukavaa ja ennenkaikkea rentouttavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  2. Kivan syksyiset kuvat ja fiilikset :)

    VastaaPoista
  3. Mun oli tänään jo ihan pakko aloittaa fiilistelyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon lauleskellut jo kuukauden joululauluja ;)

      Poista
  4. Hei ihanaa fiilistelyä!! :) Ja tosi kauniita kuvia! :) Ihanaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.