4/15/2013

Taika


Hobby Hallin Taika ruokailuryhmä - tai lähinnä ryhmän tuolit - näyttää tosi kivoilta. Noin niinkuin Hobby Hallin kalusteiksi aika kalliit, nyt ovat kuitenkin kanta-asiakastarjouksessa. Harmi kun tuoleja ei myydä erikseen.

Näin jokin aika sitten yhdessä paikassa kivat samantyyliset tuolit kuni nämä, mutta olen aika varma että ne ei ollut nämä tuolit. Nyt olenkin miettinyt ja metsästänyt mitkä tuolit ne olisivat olleet. Vähän hankala lähteä etsimään, kun ei tiedä kuinka vanhat tuolit olivat.





Myös lipastossa voisi olla vähän puun väriä. Varsinkin lipaston jalat voisi maalata  myohemmin valkoiseksi, jos alkaisi kyllästyttämään.


Meille laitetaan muuten huomenna keittiön loisteputkien tilalle ledvalot ja pistorasiat erilleen. Saadaan vähän eri väristä valoa ja alustusta mahdolliselle yläkaappimodailulle.

8 kommenttia:

  1. Ikeassahan on hyvin samantapainen tuolimalli, meillä on noita mökillä. Näkyi olevan vielä valikoimissa viime kerran kun siellä tuoleja katselin:

    http://kotiolotila.blogspot.fi/2012/05/mokkikesan-kutsu.html

    Vai meinasitko vielä jonkun muun valmistajan mallia?

    Kiva tuoli mun mielestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpäs onkin, ei tarvitse mennä merta edemmäs jne. Ikeastahan ne kaikki löytyy. Kiitos tästä tiedosta. mä luulen että mun näkemäni tuoli oli vielä vähän erilainen, jopa esim. Kimmo Varjorannan Pisaratuoli, mutta nämäkin ovat kylä nättejä! :)

      Poista
  2. Oikein kiva ruoka ryhmä :-) Kelpaisi meillekin :-) Kodin ykkösestä aavistuksen saman tyyppistä katsellut, jalat on hiukan erilaiset :-)

    Mukavaa päivää! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin taitaakin olla ainakin se bess tuoli kodin1 :ssä. Sekin on ihan nätti :)

      Poista
  3. Ikeasta löytyy samantyyppisiä tuoleja, Nordmyra nimeltään. Meille on harkittu sellaisia keittiöön :)

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10087644/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekin, Liisakin mainitsi nämä samant tuolit. Miten mulla on mennyt ne ohi ?! :) Mä vaan hoksasin että meillä on keittiöntaso ruskehtava ja en tiedä kestäisinkö eripuunsävyjä niin lähekkäin :D

      Poista
  4. Samaa olin tulossa minäkin sanomaan,selkeästi Ikean tuoli tulee mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sullekin, on kyllä tosiaan aivan samannäköinen, ikean tuolissa ehkä vähän nätemmän värinen puuosa. :)

      Poista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.