1/25/2013

Tänään kukkia, koruja, juhlia



Tänään lähdemme illalla miehen kanssa kaksistaan ystävän 30-vee juhliin. Siitä onki 1,5 vuotta aikaa kun missään ollaan käyty. Mekon kävin juuri ostamassa, kyllä oli työn ja tuskan takana löytää se, missään kaupoissa ei ole nykyään mitään bile-juttuja, tai sitten mä olen vaan niin OUT, että en ymmärrä että ne on kaupan vaatteet ovat just niitä nykypäivän bilevaatteita.



Blogikello ja rihkamaa





Cheek ♥  (ai niin minäkin olen kohta kolkyt, voiko tollasii sydämmii tehdä!)

Kivaa Perjantai iltaa Sinullekin. 

Huomenna saatte lisää tulppaanikuvia :D

8 kommenttia:

  1. Kivaa iltaa :)

    VastaaPoista
  2. Kuules nyt, mä olen ollut jo muutaman kuukauden NELKYT, ja ihan voi tehdä vieläkin millasii sydämii haluaa!
    Ihanat bileet lukuisten sydämien kanssa toivotan sinulle ;D

    VastaaPoista
  3. Voi ihanaa, että pääset hieman humpalle. <3
    Joo, mä niin tiedän ton tunteen, että mitä puen bile-iltana päälle. Käyn niin harvoin enään bilettämässä, että aina sama paniikki.
    Pue sitä, mikä tuntuu hyvältä. Kyllä se oikea kombo löytyy.
    Mahtavaa iltaa murunen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli kyllä kivaa, pitkästä aikaa:)

      Poista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.