7/09/2012

Tuuli & Hetkiä

Minä en ole ollut koskaan mikään Marimekko-fani, mutta nyt joku aika sitten olen löytänyt pari lempparia, josta ainakin toisesta meille onkin tulossa jotain ihan lähiaikoina.


Hetkiä esimerkiksi suihkuverhona, tauluna, verhoina..





Ja Tuuli.





Minulla ei löydykään paljoa Marimekon tuotteita;  kaivo-pussilakanat & verhot (ruskeat) ja meikkipussi & penaali. Esim. monien suosikki kangaslaukku on ihan nounou.


Onko teillä mitään Marimekko kuosisuosikkia ylitse muiden? Entä löytyykö teiltä paljon Marimekkoa?

4 kommenttia:

  1. Meiltä löytyy tauluna juurikin tuota Hetkiä-kangasta! Taulu on siis tehty keittiöpyyhkeestä, mutta olen ajatellut, josko sen saisi kopiotua esim. A3 paperille, niin olisi siistimpi. Samaa sarjaa löytyy myös käytössä olevasta pyyhkeestä, kahvikupeista ja tarjottimesta. Astioita löytyy myös Hyvässä seurassa Siirtolapuutarha-sarjasta mustavalkoisena. Myös Puutarhurin parhaat-kuosia löytyy vahakankaana. Bottnaa meiltä löytyy tauluna, koristetyynynpäällisinä ja lautasina -se on ehkä mun lempparikuosi Marimekolta!

    Tuo Tuuli-kuosi on myös tosi kaunis, sitä haluaisin meille jossain muodossa. Juurikin nämä mustavalkoiset kuosit on mun mielestä kivoimmat Marimekolta.

    VastaaPoista
  2. Mä olen vasta tämän vuoden aikana ihastunut Marimekkoon. Joskus aiemminkin ollut jotain yksittäistä, mutta nyt on toivelistalla sitä sun tätä. Hetkiä on todella kaunis! Haaveilin sitä tarjottimena, mutta sen koko on liian pieni.

    Lapsille löytyy Karkuteillä-astiat ja pari lahjaksi saatua kippoa Siirtolapuutarhaa. Molemmat kuosit ovat ihania, mutta jälkimmäisen toivoisin saaneemme musta-valkoisena eikä sinisenä...

    Muijat-kuosi kaikessa yksinkertaisuudessaan miellyttää mua nyt kovasti, sitä voisin ottaa johonkin tyynynpäälliseen tai mahdollisesti vahakankaiseen pöytäliinaan (ja converse-kenkiin).

    Jokapäiväisessä käytössä nyt kesällä mulla on ollut Marimekon mustavalkoiset Havaianasit ja valko-musta-keltainen pikkulaukku.

    VastaaPoista
  3. -I- Minusta juuri taulut on kivoja ja nyt hoksasin että pyyhkeitä kyllä voisin ottaa raidallisina!

    Petra - Minulle ei olekaan tuttu tuo Muijat, ainakaan nimen perusteella. Täytynee käydä kurkkaamassa netissä, millaista on.

    VastaaPoista
  4. Mulla on kanssa juurikin nämä Moments kangas ja Tuuli valkoruskeana. Ennen ne oli parvekkeella, nyt odottelevat parempaa käyttöä. T. Laura

    VastaaPoista

Mukavaa että vierailit blogissani. Toivottavasti jätät pienen merkin käynnistäsi. Huomaathan että yli kolme päivää vanhoihin teksteihin minulla on päällä kommenttien valvonta, että huomaan vanhoihin teksteihin mahdollisesti tulleet kommentit.